.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخني با استاندار مازندران
كمتر كسي را مي توان يافت كه به اين نكته بديهي نرسيده باشد كه ملت قهرمان ايران اسلامي در سوم تير 1384 به تحول رأي داده اند. تحولي كه بعنوان مجموعه اي بزرگ شامل زير مجموعه هايي متعدد و متنوع ...
سخني با استاندار مازندران

كمتر كسي را مي توان يافت كه به اين نكته بديهي نرسيده باشد كه ملت قهرمان ايران اسلامي در سوم تير 1384 به تحول رأي داده اند. تحولي كه بعنوان مجموعه اي بزرگ شامل زير مجموعه هايي متعدد و متنوع است. تحول در سياست خارجي، تحول در حوزه فرهنگ، تحول در رويكرد مديريتي و... از جمله آن محسوب مي شوند. بدين ترتيب در چنين شرايطي ناظران امين حركات و سكنات مديران ارشد را به دقت رصد كرده تا دريابند كه تحول بصورتي قابل قبول عينيت يافته يا خير.

نگاهي گذرا به شيوه مديريتي برادر عزيز مهندس شفقت استاندار محترم مازندران نشان مي دهد كه تحول در حد و اندازه خود متأسفانه در استان محروم و مظلوم مازندران محقق نشده است. اينكه فرماندار منصوب شده دولت قبلي را با عنوان سرپرستي در فرمانداري شهري ديگر منصوب كنند براستي آيا جاي سؤال و پرسش ندارد؟! اگر چنين شخصي در جايگاه فرماندار متناسب با دولت نهم توان مديريت را داراست چرا در همان محل مأموريت قبلي از وي استفاده نشده است؟!

شايد آقايان در پاسخ بگويند كه فرد مذكور به طور موقت سرپرست فرمانداري است در اينجا بايد به اين برادران محترم عرض كرد كه با چه توجيهي هزينه عزل مجدد فردي را كه پيش از اين او را از فرمانداري شهري عزل كرده ايد را به دولت كريمه نهم تحميل مي كنيد. و سرانجام گرچه بايد از عملكرد موفق مديريت ارشد استان در موضوعات مختلف از جمله توجه جدي به بخش كشاورزي تقدير كرد اما نمي توان چشم را به روي برخي از كاستيها بست.

شكرالله رضازاده شرمه ساری


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 10 مهر 1385
چند سوال تقديم شما مي گردد تا انشاء الله از دايره انصاف بيرون نرويد و با هم به سمت كمال انساني سفر كنيم. 1- آيا ما با رژيمي ماركسيستي رو به رو هستيم كه به محض آمدن دولتي تمام نيروهاي كاپيتاليستي و ... را با انگ و برچسب بايد از حيز انتفاع بيندازيم و از دور خارج كنيم؟ 2- آيا حذف يكسره و بدون دليل خوبان و بدان مطلوب نظر شما است؟ 3- آيا با همين سوال آخري بنده را از قماش نيروهاي مخالف دولت نهم قلمداد مي فرمائيد؟ 4- آيا فكر نمي كنيد يك نوع خوارج گرايي در برخورد با مسائل مديريتي و سياسي جامعه دارد حاكم مي شود كه ظرف تحمل آن براي نيروهاي مخالف با رويه هاي آن حتي از خودي ها بسيار پائين است؟ 5- آيا فكر نمي كنيد كه در دراز مدت اين اتحاد شكني دودش به چشم نظام مقدس جمهوري اسلامي مي رود و متدينين زيادي را از دور مديريتي خارج و چاپلوسان بادنجان دور بشقاپ چين را گرد حاكميت مستقر مي نمايد؟ 6- ايا فكر مي كنيد بايد به دليل سابقه علي (ع) را از گردونه سياست و حكومت حذف نمود و بازگشت مجدد او غير ممكن بشود؟ 7- ايا سوء استفاده بسياري از نيروها از سينه زدن در زير لواي تندروي هاي بي منطق و بي اصول برخي از تازه به دوران رسيده ها را مورد تشويق قرار مي دهيد؟ 8- اگر اطلاع نداريد به روش هاي استالينيستي و تروتسكيستي دوران بعد از لنين براي از دور خارج كردن نيروها با برچسب طرفداري از بورژوازي و ... شما را توجه مي دهم و هنر ما اين است كه از تاريخ درس عبرت بگيريم به طوري كه به قول علي (ع) با آن در آن زمان زندگي كرده باشيم و تلخي هاي آن را تكرار نكنيم. 9- خوارج ابتدا براي حاكميت مطلق خدا بدون واسطه قد علم كردند و سپس اقدام به حذف فيزيكي واسطه هاي سياسي كه مانع اين حكومت مطلقه خداوندي بودند نمودند و آنگاه در اين كار فقط حجت خدا را به شهادت رساندند. تندروي ها دودش به چشم حجت خدا (ع) رفته نه معاويه اي حذف شده و نه عمر و عاصي از دور خارج گشته. به هوش باشيم كه به دست خود تيشه به ريشه افكار و انديشه هاي پاك خودمان نزنيم. 10- ايا فكر مي كنيد با تشويق استاندار محترم به عدم به كار گيري فرمانداران سابق كمال خدمت را به انقلاب و اسلام نموده ايد يا در جو سازي و فضا سازي براي تندروي هاي بيشتر كمك كار بوده ايد و هيزم افروز آتش كينه بين مسلمين شده ايد؟ 11- من نه به عنوان يك طرفدار بلكه به عنوان يك قضاوت وجداني شما را به خدا واگذار مي كنم كه در اين ماه مبارك بررسي كنيد كه از بين فرمانداراني كه نصب شده اند كداميك به خلوص، توانمندي، مديريت و كارداني امثال اقاي اسدي هستند كه به لطف سياست هاي جديد بايد خانه نشين باشند. 12- آيا در تدين و كارداني فرماندار سابق بهشهر ترديد داريد؟ اگر داريد ادله لازم را ارائه فرمائيد. كسي كه بسياري از مريدان امروز سياست هاي دولت نهم پشت سرشان نماز مي خواندند. البته در بسياري از موارد ممكن است با شما هم عقيده باشم كه غده هاي چركيني كه اهل سوء استفاده بودند بايد جراحي مي شد. ارادتمند غ ر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.